WATAHA – piwo z bieszczadzkiego mikrobrowaru inspirowane najnowszym serialem HBO

“WATAHA” to nazwa najnowszego piwa Bieszczadzkiej Wytwórni Piwa Ursa Maior, które zostało zainspirowane Bieszczadami, wilkami i najnowszym serialem produkcji HBO. Oficjalna premiera piwa nastąpi 12 października 2014 roku i zbiegnie się z premierą serialu Wataha.

Do WATAHY użyliśmy unikalnej kompozycji siedmiu różnych odmian chmielu. Dzięki temu piwo uzyskało niepowtarzalny aromat z wyraźnymi akcentami dojrzałych pomarańczy i słodkich gruszek. – mówi Agnieszka Łopata, piwowarka z Bieszczadzkiej Wytwórni Piwa, działającej w Domu Wielkiej Niedźwiedzicy Ursa Maior. – Wataha została uwarzona ze słodu pale ale i monachijskiego z dodatkiem kilku rodzajów słodów specjalnych, które nadały piwu bardzo ciekawy, głęboki smak i aromat. Piwo o wysokim ekstrakcie i zawartości alkoholu, w stylu Strong Ale, jest przyjemnie rozgrzewające i idealne do degustacji w chłodne jesienne wieczory. – dodaje A. Łopata.

Mistrzowska etykieta w idealnym kontekście

Etykieta WATAHY będzie gratką dla kolekcjonerów. Grafikę przygotował Ryszard Kaja, wybitny malarz, scenograf, mistrz Polskiej Szkoły Plakatu. Nawiązuje do najnowszego sensacyjnego serialu HBO „Wataha”. To opowieść o strażnikach granicznych w Bieszczadach, ale także o miejscu, które determinuje określone postawy i zachowania. Zdecydowany charakter piwa będzie idealnie wpisywać się w sensacyjną tematykę serialu.

Niestandardowa akcja promocyjna serialu produkcji HBO Wataha pod hasłem #MagiczneBieszczady trwa już od września i jest prowadzona we współpracy z blogerami, którzy opisują ciekawe bieszczadzkie historie i intrygujące miejsca. Wszystkie materiały można znaleźć, używając hasztagu #MagiczneBieszczady lub wchodząc na stronę www.hbo.pl/magicznebieszczady/. Piwo Wataha wyprodukowane przez Bieszczadzką Wytwórnię Piwa Ursa Maior jest jednym z elementów promocji.

“Wataha” piwem rocznicowym

Ursa Wataha to kolejny rodzaj piwa uwarzony przez mikrobrowar rzemieślniczy Ursa Maior. – Inauguracja nowego piwa w tak wyjątkowych okolicznościach sprawia nam wielką frajdę. Zwłaszcza, że po raz pierwszy w Polsce piwo najwyższej jakości z tak małego, butikowego browaru jak nasz ma szansę pojawić się „na salonach”. W dniu premiery będzie dostępne zarówno w naszym sklepie “Esencja Karpat” przy browarze w Uhercach Mineralnych, jak i w wybranych punktach sprzedaży w Bieszczadach i całym kraju. Ich listę podamy tuż przed premierą, a do wybranych miejsc piwo dostarczymy w specjalnie przygotowanych opakowaniach – mówi Andrzej Czech, wiceprezes Domu Wielkiej Niedźwiedzicy Ursa Maior.

Andrzej Czech, wiceprezes
Ursa Maior Sp. z o.o. SKA


Nie ma jeszcze głosów.
Proszę czekać...